Vergi Levhası Alınması

image
image
image
image
image
image
image

Gelir ve Kurumlar Vergisi mükellefleri tarafından, ilgili döneme ait Gelir ve Kurumlar Vergisi beyannamelerinin verilmesinden sonra, Gelir İdaresi Başkanlığı bilgi işlem sistemi tarafından beyannamelerde yer alan bilgilere göre Vergi Levhası oluşturulmakta ve mükellefin internet vergi dairesi hesabına aktarılmaktadır. 

Vergi Levhaları, Gelir Vergisi ve Kurumlar Vergisi Yıllık beyannamelerinin verilmesinden itibaren 31 Mayıs tarihine kadar GİB İnternet Vergi Dairesi sisteminden oluşturulacaktır.

Mükellefler kendilerine ait 2021 yılına ait Vergi Levhalarını GİB İnternet sitesinden oluşturacaklardır.

Vergi levhalarının asılma zorunluluğu bulunmamakla birlikte bunların; iş yerlerinin merkezlerinde, şubelerinde, satış mağazalarında ve taşıt işletmelerinin ayrıca taşıtlarında bulundurulması zorunludur.

Mayıs ayı sonuna kadar Vergi Levhalarının alınması ve gerekli olan yerlerde bulundurulması hususu Mükelleflerimize Duyurulur.

Dökümanlar